Irritante katten

Hidde86
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 104
Subject:

Re: Irritante katten

· 
Posted: 25.01.2016 - 21:12  ·  #16
Quote door hsv70

Bijna 60 kilo Bullmastiff achter de voordeur en geen kat die ook maar een poot op zijn terrein durft te zetten......

mooie hond :thumb:
SvenSka75
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 49
Subject:

· 
Posted: 25.01.2016 - 22:59  ·  #17
Een hond hebben we, maar daar waar hij thuis hoort hebben ook een uit de kluiten gewassen Bullmastif, dus is niet echt onder de indruk van honden.....hopelijk een keer betrappen met een emmer koud water, lijkt me ook wel een redelijk diervriendelijke oplossing. Ja die marterdingen hoor ik ook, ondanks dat ik 18 ben en daarin al dik 22jaar ervaring heb, en vroeger onbeschermd tussen draaiende machines heb gewerkt....vroeger hoorde ik ook het hoogspanningscircuit van tv's als ik langs huizen liep, met die platte toestanden van tegenwoordig is dat verdwenen, of zou dat toch leeftijdsgebonden slijtage zijn?
Misschien maar een regendouche op bewegingssensor tegen de garagepoort maken.
pascalamiteiten
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

· 
Posted: 25.01.2016 - 23:38  ·  #18
Er is toch ook zoiets als "kattenschrik".....dat is een poeder wat je normaal gebruikt om katten uit je tuin te houden.

Volgens mij hebben katten een hekel aan de geur, en het is niet giftig.

Je zou dat om de auto kunnen strooien.

Je hebt dan misschien wel weer stankoverlast :sick: maar geen katteenpoten meer op de motorkap :D 🇳🇴
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Subject:

· 
Posted: 25.01.2016 - 23:42  ·  #19

ondanks dat ik 18 ben en daarin al dik 22jaar ervaring heb

:thumb:
DinanT5
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.01.2016 - 06:26  ·  #20
Quote door VolvoS60Racer
Quote door Hidde86
de meest diervriendelijke manier is een hond en voor een 2 vliegen in 1 klap neem je er een uit het asiel :thumb:
Dus misschien kun je je klacht richten tot de eigenaar van de kat, om te voorkomen dat ie op je auto blijft zitten als er geen andere diervriendelijke oplossingen mogelijk zijn.
1. Ik moet geen hond
2. de buren hebben ook 2 honden
3. de buren praten om één of andere reden niet meer met ons... de laatste 3 keer dat we ze aanspraken deden ze net of we lucht waren ... :noidea: Terwijl we in het begin dat we hier woonden elkaar nog regelmatig even spraken buiten ...
Martijn
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 27
Homepage: mnijenkamp.nl
Subject:

· 
Posted: 26.01.2016 - 08:27  ·  #21
Gewoon wat koffiepoeder over je motorkap strooien. :bandit:
olaf
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.01.2016 - 09:05  ·  #22
Ik woon buitenaf met mijn buurmannen op 300mtr afstand , en heb al nooit begrepen dat mensen in een dorp op stad willen wonen .
Maar het is wel vervelend om ook nog is op gespannen voet te leven met de buren .
Misschien toch is een hulp inschakelen , ik ben toch wel van mening dat het beide kanten komt , vind dat rijdende rechter programma altijd wel een mooi voorbeeld , daar maken over het algemeen beide kampen zich volstrekt belachelijk .

Succes in ieder geval met de katten kwestie .
Jack van Iersel
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 36
Subject:

· 
Posted: 26.01.2016 - 09:07  ·  #23
Quote door VolvoS60Racer

Quote door DinanT5

Quote door VolvoS60Racer
Quote door Hidde86
de meest diervriendelijke manier is een hond en voor een 2 vliegen in 1 klap neem je er een uit het asiel :thumb:
Dus misschien kun je je klacht richten tot de eigenaar van de kat, om te voorkomen dat ie op je auto blijft zitten als er geen andere diervriendelijke oplossingen mogelijk zijn.
1. Ik moet geen hond
2. de buren hebben ook 2 honden
3. de buren praten om één of andere reden niet meer met ons... de laatste 3 keer dat we ze aanspraken deden ze net of we lucht waren ... :noidea: Terwijl we in het begin dat we hier woonden elkaar nog regelmatig even spraken buiten ...

Das vervelend, heb ik (helaas) ook mee te maken dat buren niet praten en of agressief gedrag vertonen. Dan is er weinig aan te spreken.....hele nachten huilend kind en blaffende honden......en niets daar tegen kunnen doen. Zowel kind als honden worden genegeerd. En buren (waaronder wij) kunnen er van "genieten".

Hier hetzelfde probleem. 2 kinderen van pakweg 3 en 5 jaar oud liggen huilend boven. De hond zit jankend buiten, en zij kijken er gewoon niet naar om. Bijna wekelijks 's nachts ruzie om de meest vreemde tijden, zo hard dat je er wakker van wordt en alles woord voor woord kunt volgen. Echt ongelooflijk.
grrroovedude
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

· 
Posted: 26.01.2016 - 09:26  ·  #24
Quote door DinanT5

Wát heb je gezegd dan? :D

Maarreh... lakpantser + goeie autowas?
SvenSka75
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 49
Subject:

· 
Posted: 26.01.2016 - 09:43  ·  #25
Van buren met de neus omhoog, blaffende kinderen en huilende honden heb ik gelukkig geen last, maar idd misschien die motorkap eens glad gaan proberen te krijgen, heb al met de buurman afgesproken binnenkort de klei en aanverwant spul tevoorschijn te toveren......
socrates
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 26.01.2016 - 12:44  ·  #26
maak het niet te glad, dan heeft het beestje zijn nagels nodig om op de kap te blijven zitten >_< >_<
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Subject:

· 
Posted: 26.01.2016 - 23:31  ·  #27

maak het niet te glad, dan heeft het beestje zijn nagels nodig om op de kap te blijven zitten

Gewoon super glad maken en je auto met twee wielen op de stoep zetten. Ziet er vast heel grappig uit als de kat gaat liggen.....glijden
Hidde86
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 104
Subject:

· 
Posted: 27.01.2016 - 21:30  ·  #28
Quote door SvenSka75

Misschien maar een regendouche op bewegingssensor tegen de garagepoort maken.

lijkt me een prima idee helpt ook tegen huis aan huis verkopers en andere ongewenste gasten 👅 kuch schoonouders kuch
DinanT5
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 28.01.2016 - 09:03  ·  #29
Quote door VolvoS60Racer
Das vervelend, heb ik (helaas) ook mee te maken dat buren niet praten en of agressief gedrag vertonen. Dan is er weinig aan te spreken.....hele nachten huilend kind en blaffende honden......en niets daar tegen kunnen doen. Zowel kind als honden worden genegeerd. En buren (waaronder wij) kunnen er van "genieten".
Herkenbaar van die honden ook. Verder zijn mijn buren niet aggressief ofzo, heb in het begin prima met ze kunnen praten en geintjes maken. Maar ergens is er iets veranderd het afgelopen jaar ...
Moet wel zeggen dat het wel allebei van het type "als ik maar hard genoeg schreeuw begrijpen ze me wel" is ...
Dat die honden nog niet doof zijn is me een raadsel ... dat ze de hele dag blaffen als ze alleen zijn snap ik nu des te beter ...

Maarreh, ik wijk iets af van het topic inmiddels ... :lol:

Selected quotes for multi-quoting:   0