Tring … de bel, gloeiende op krukken
Huh? Martijn en Harold met een braadworst haha.
Top mannen, kan ik echt waarderen
Ze willen geen koffie en dat begrijp ik met deze drukte.
Foto volgt van Martijn
Een hoop lekkernijen, zowel op 4 wielen als voor de maag. En jee, die 56TXBD is een fraaie zo...mocht de eigenaar hem over een jaar of 3 willen verkopen....
Een hoop lekkernijen, zowel op 4 wielen als voor de maag. En jee, die 56TXBD is een fraaie zo...mocht de eigenaar hem over een jaar of 3 willen verkopen....
Misschien is de mijne dan ook wel beschikbaar Mike
mikekiwi
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 52 Berichten: 134 Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:
Re: 08 Juli aanstaande; Opening nieuwe pand MMTS Powerflush Twente !
Ziet er gezellig uit mannen (en vrouwen)! Heel veel plezier nog vandaag....Helaas moet ik het van een afstandje volgen #iets met kleine kinderen. Manlief loopt/rijdt daar wel ergens rond met onze dikke dame uit 2005.
wij vonden het erg leuk, het is dat mijn vader en vriendin weer naar huis wilden anders was ik nog wel even gebleven
en jammer dat ik de camera vergeten was
Mijn dochter en zoon mee geweest met Pieter, en in korte tijd grote afstand afgelegd met de XC90.
De hele weg terug hele verhalen gehoort, ook dat is Forumdag!!
Zelf met een 500Nm 210 Pk sterke uitvoering vsn de mijne gereden met 60K meer op de teller, ook een belevenis.
Natuurlijk was er ook weer uitstekend voor de inwendige mens gezorgd.
En ik kan mij verbazen maar volgens mij zit er groei aan te komen bij Martin, iets van een flush spoelcertrum zou prima kunnen op deze prachtige locatie.