Quote door koendp
Heeft er iemand al z'n motor laten tunen met behoud van de roetfilter en egr? Er zullen hoogstwaarschijnlijk minder spectaculaire resultaten te behalen zijn? Ik heb zelf een relatief jonge D5 (2012 - 70000km) en vraag me af of het de moeite zou zijn in dit geval.
'k Wil zeker geen discussie starten over zin of onzin van de partikelfilter maar mij zit hij niet in de weg zolang hij blijft functioneren.
Ja heb mijn 2013 gt D5 laten doen door Obbe .
Zeer tevreden over , heb een ecotune laten doen , met behoud van egr en roetfilter.
Ben een rustige rijder en de auto is standaard vlot zat , dus was niet op zoek naar meer , maar naar beter , dus wel een toename in pk's en nm's . de laatste is overigens veel belangrijker voor het normale rijden .
Maar wat ik het meest waardeer is het beter schakelen van automaat door de meer nm's op de juiste plek , en het iets betere verbruik ,