Kabelboom versterker

Hoe leid ik hem richting de radio?

peewee2005
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 37
Homepage: photobusiness.nl
Subject:

Kabelboom versterker

· 
Posted: 19.01.2016 - 16:02  ·  #1
Ik ben nu al tijden bezig met het installeren van de versterker op mn radio. Maar ik krijg de kabelboom van de versterker naar de radio niet goed achter de radio zelf. Hoe hebben jullie de kabels achter de radio gekregen? Ik ken de inbouwinstructie van de Volvo-site maar het past gewoon niet bij mij... Of ik ben gek haha
Baksteen
VolvoV70forum member
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Subject:

Re: Kabelboom versterker

· 
Posted: 19.01.2016 - 18:04  ·  #2
Quote door peewee2005

Ik ben nu al tijden bezig met het installeren van de versterker op mn radio. Maar ik krijg de kabelboom van de versterker naar de radio niet goed achter de radio zelf. Hoe hebben jullie de kabels achter de radio gekregen? Ik ken de inbouwinstructie van de Volvo-site maar het past gewoon niet bij mij... Of ik ben gek haha

Je bent gek.
Baksteen
VolvoV70forum member
Geslacht:
Homepage: motor-forum.nl
Subject:

· 
Posted: 19.01.2016 - 18:18  ·  #3
Quote door peewee2005

Hoezo past het niet, wat past er niet ??

Stekkers passen in de radio, neem ik aan ?

En je hebt de radio uit de console getrokken neem ik aan ?

Er is ruimte genoeg aan de achterkant / zijkanten om kabeltjes 'weg' te duwen.

Loop je er niet gewoon tegenaan dat de radio vaak een beetje moeilijk terug te drukken is op zijn plek ? Eerst de bovenkant goed in de uitsparing drukken, dan de onderkant op z'n plek duwen. En ja, beide kanten willen soms best wat kracht vragen.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 19.01.2016 - 19:03  ·  #4
Kun je hier iets mee ?
peewee2005
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 37
Homepage: photobusiness.nl
Subject:

· 
Posted: 20.01.2016 - 18:19  ·  #5
Ik kon de radio niet terug op z'n plek krijgen omdat de kabelboom in de weg zat. Er was niet genoeg ruimte om die weg te stoppen. Na heel lang klieren en klooien met gepast geweld is het gelukt! Ik als een kind zo blij, de tweeters in de voordeuren had ik er ook ingezet... vol verwachting de radio aan, doet alleen de rechterkant het <_<

Waarschijnlijk een kabelbreukje ergens.

Daarnaast deed mijn carkit het niet meer, zo'n oude Nokia. (wel logisch)

Nu moet ik binnenkort de zin bij elkaar rapen om de boel weer open te schroeven en een nieuwe kabel te leggen.

Selected quotes for multi-quoting:   0