@Tonneke, ik begon al te denken dat ik de enige zou zijn met een CC in plaats van een ECC... (Misschien zou de auto zelfs meer waard zijn omdat het zo zeldzaam is...
Wel frappant want meestal zijn volvo rijders niet de meest zunige en om op iets als ECC te beknabbelen. Anderzijds was dit geloof ik in eerste instantie een leaseauto, dus was het misschien wel het bedrijf zelf wat hier aanspraak in heeft gehad. Vragen vragen vragen.
Verders zal ik Obbe's antwoord hier even delen, aangezien er ook niet heel veel over bekend is op dit forum. Ik ben benieuwd!
Ik moet wel zeggen dat de auto redelijk voorbereid lijkt te zijn op veel dingen: naast het reservewiel zit namelijk een stekker die volgens mij voor trekhaak is, daarnaast heb ik bij de voorbumper twee stekkers hangen waar de mistlampen zouden moeten zitten en in de motorruimte hangt ook een losse kabel die meen ik wel eens voor de schakelaar zou kunnen zijn. En dan heb ik in de bak waar de versnellingspook zit ook nog een kabel hangen, zou die voor automaat kunnen zijn?
Zou Volvo destijds een standaard kabelboom hebben gehad waar ze opties aan koppelden indien gewenst?