Mijn Volvo v70 uit 2007 heeft HU650 radio, sinds kort hoorde ik mijn park-assistance piepje niet meer. Bij c ontrole bleek dat de speaker rechts achter en de speaker in de rechter achterdeur op normaal volume geen geluid meer geven.
Als ik op de radio de balance naar rechts draai en vervolgens de fader naar links waardoor ik alleen de rechterachterhoek van de stereo (quadrafonie?) zou moeten horen, dan hoor ik niets. Alleen als ik de volume knop heel ver opendraai hoor ik geluid/muziek.
Heeft iemand enig idee waaraan dat kan liggen?
Is dat een instelling in de radio die ik verkeerd heb gezet?
Is het een circuit/kanaal probleem in de radio, de HU650 zelf?
Zit er mogelijk nog ergens een versterker tussen die kapot is?
Ik hoor graag wat jullie collega volvo rijders voor suggesties hebben.
Oh ja, ik heb ook al 2 jaar een iMIV classic er tussen zitten op de MEL-bus maar die doet het gewoon alleen natuurlijk geen geluid rechtsachter
Als ik op de radio de balance naar rechts draai en vervolgens de fader naar links waardoor ik alleen de rechterachterhoek van de stereo (quadrafonie?) zou moeten horen, dan hoor ik niets. Alleen als ik de volume knop heel ver opendraai hoor ik geluid/muziek.
Heeft iemand enig idee waaraan dat kan liggen?
Is dat een instelling in de radio die ik verkeerd heb gezet?
Is het een circuit/kanaal probleem in de radio, de HU650 zelf?
Zit er mogelijk nog ergens een versterker tussen die kapot is?
Ik hoor graag wat jullie collega volvo rijders voor suggesties hebben.
Oh ja, ik heb ook al 2 jaar een iMIV classic er tussen zitten op de MEL-bus maar die doet het gewoon alleen natuurlijk geen geluid rechtsachter