cv kastje

PDJ
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 53
Subject:

Re: cv kastje

· 
Posted: 05.09.2015 - 14:32  ·  #16
Okido. Maar nr 5 zit zeker ook ergens onder het dashboard?
PDJ
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 06.09.2015 - 19:52  ·  #17
Tóevallig kom ik dus net een setje tegen, AB + kastje (nr 5) voor €30. Komt wel waardeloos uit, want ik heb dus totaal geen eurotjes vanwege de werkgeverwisseling en het verplicht opnemen van mn vrije dagen... Heb de beste man ff een mail gestuurd en de situatie uitgelegd, hopelijk word dat wat.
PDJ
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 13.09.2015 - 13:16  ·  #18
Quote door joeri369
Deze is te vinden aan de bestuurderskant onder het dashboard. Als je uit een demontage auto met AB deze regelunit kunt halen dan ben je er ook.

Onderdeelnummer regelunit: 9438431 --> nummer 5 in dit plaatje:

Mogelijk zit deze regelunit ook al in jou auto, dan zul je aan een AB moeten zien te komen, dan kan de dealer de AB en de regelunit ook met elkaar verbinden zodat deze op dezelfde frequentie werken. Alleen ben ik bang dat je dan duurder uit bent dan op de sloop een regelunit met afstandsbedieningen te scoren. ;-)

Ik ben ff op onderzoek uit geweest, en als ik het goed zie, zit er zo een zelfde kastje aan de bestuursders kant, eigenlijk net achter de verlichtingschakelaar. Dat moet hem haast wel zijn. Kan dit kloppen?
PDJ
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 13.09.2015 - 13:58  ·  #19
Na wat verder speurwerk op het 850 forum gelezen dat het kast idd achter de verlichtingschakelaar zit, en ik dus de goede gezien heb :-)
Hopelijk staat het setje wat op MP staat er nog als ik mn salaris weer gevangen heb. Daar zit maar 1 AB bij, maar dat is al een stuk beter dan er geen een hebben.
joeri369
Forumlid.
Geslacht: n/a
Leeftijd: 28
Subject:

· 
Posted: 14.09.2015 - 19:03  ·  #20
Heel mooi! Ik heb het topic even niet gelezen maar ik weet de exacte locatie ook niet van het kastje. Fijn dat je het zelf hebt kunnen vinden. :thumb:
PDJ
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.09.2015 - 11:16  ·  #21
De exacte locatie is dus rechts schuin achter de verlichtings schakelaar.
Fototje:

Ik wist niet precies hoe deze vast zat, vandaar dat ik het dashbord er ff uitgehaald had. Maar achteraf bleek dat niet persé nodig, hij zit vastgeklikt. Met een beetje kracht schuif je hem naar links en dan klikt hij er uit. De 3 stekkers moet je vanaf de onderkant er uithalen, meer ruimte zit er niet op de bedrading.

Ik heb ook gelijk de 4 belangrijkste lampjes van het klokkenspel vervangen. Was wel nodig ook want deze waren al aardig zwart.

Ben er erg blij mee dat ik nu de deuren kan openen/afsluiten met de AB. Ook prettig is dat het ledje op het dashboard nu knippert als de auto afgeloten is. Was dus een nuttig klusje :-)

Selected quotes for multi-quoting:   0