Kentekenplaathouder vastzetten

ries123
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

Kentekenplaathouder vastzetten

· 
Posted: 21.04.2022 - 19:06  ·  #1
Ik heb een kentekenplaathouder op mijn voorbumper geschroeft met 4 zelftappers echter komt deze los. Hoe kan ik de houder het beste vast zetten?
Marcel classic v70
VolvoV70forum fan
Subject:

Re: Kentekenplaathouder vastzetten

· 
Posted: 21.04.2022 - 19:09  ·  #2
met popnagels
Blade
Forumsponsor
Geslacht:
Leeftijd: 35
Homepage: autobedrijfpolter.…
Subject:

· 
Posted: 21.04.2022 - 19:17  ·  #3
Zeker niet met popnagels. Ik gebruik ook altijd zelftappers, en de kunst met die dingen is ze niet hard aandraaien. Anders maak je het gemaakte plastik ‘schroefdraad’ stuk waardoor de schroefjes los komen. Ik vermoed dat dit is gebeurt.

Dus met de boormachine ze aanzetten, en met de hand vast draaien evt om doordraaien te voorkomen.
nicknameless
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 48
Homepage: facebook.com/group…
Subject:

· 
Posted: 21.04.2022 - 19:20  ·  #4
Ik heb 4 blindklinkmoeren geplaatst in de achterklep zodat ik de kentekenplaathouder met boutjes vast kan zetten.

ries123
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 21.04.2022 - 20:05  ·  #5
Quote door Blade

Zeker niet met popnagels. Ik gebruik ook altijd zelftappers, en de kunst met die dingen is ze niet hard aandraaien. Anders maak je het gemaakte plastik ‘schroefdraad’ stuk waardoor de schroefjes los komen. Ik vermoed dat dit is gebeurt.

Dus met de boormachine ze aanzetten, en met de hand vast draaien evt om doordraaien te voorkomen.

Ik denk dat dit het geval is geweest. Je moet er maar op komen. Bedankt voor de tip, schroefjes opnieuw vastgezet zoals beschreven.
Blade
Forumsponsor
Geslacht:
Leeftijd: 35
Homepage: autobedrijfpolter.…
Subject:

· 
Posted: 21.04.2022 - 20:16  ·  #6
Ach, al doende leert men. De genoemde zelftappers hebben eigenlijk net te fijne schroefdraad voor kunststof waardoor ze makkelijk doordraaien, en dan ben je al te laat. Er is geen vlees meer voor houvast.

Mocht je de houder en plaat bulletproof bevestigt willen hebben, dan zet je er nog 2 speciale zelftappers bij waar je een blauw en geel dopje op kan monteren.

Zelf ben ik hier niet zo’n fan van.

Selected quotes for multi-quoting:   0