Hoi, mijn naam is Jeroen en ben op zoek naar een V70 van de voorlaatste serie. ik zoek een diesel en wil eigenlijk het type met alle (zoveel mogelijk het budget toelaat) toeters en bellen erop. Echter daar ik geen verstand heb van volvo's zie ik door de bomen het bos niet meer om te komen tot een goede keuze/ zoektocht naar het juiste type. Meestal zijn het bussines editions volgens mij die het meest volledig zijn uitgerust. Daarnaast wil ik een beetje koppel hebben. ik begrijp dat de 163 pk qua koppel niet veel onderdoet voor de 185pk?
dus een paar vragen.
- welke type raden jullie mij aan?
- tot welke km stand zou jullie mij adviseren. (ik heb al even rondgekeken en ik begrijp dat er een omslagpunt is bij ongeveer 250dkm wat betreft grote problemen?)
- handbak of automaat, zijn er problemen met een bepaald type automaat? van af welk jaar zijn ze bijv.verbeterd? ook in relatie tot verbruik?
- wat zijn veel voorkomende mankementen als het gaat om deze serie?
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
dus een paar vragen.
- welke type raden jullie mij aan?
- tot welke km stand zou jullie mij adviseren. (ik heb al even rondgekeken en ik begrijp dat er een omslagpunt is bij ongeveer 250dkm wat betreft grote problemen?)
- handbak of automaat, zijn er problemen met een bepaald type automaat? van af welk jaar zijn ze bijv.verbeterd? ook in relatie tot verbruik?
- wat zijn veel voorkomende mankementen als het gaat om deze serie?
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.