Keyless NO Entry

dr.Dread
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

Keyless NO Entry

· 
Posted: 17.03.2018 - 08:47  ·  #1
Mijn V60 hybride heeft keyless entry... maar niet overal. Rechtsachter doet het (precies waar ik altijd binnenkom ;-) en de achterklep ook (soms wel handig) maar de rest niet. Er was een terugroepactie maar die liep af eind 2017, volgens mijn lokale dealer. Tja en ik heb de auto pas sinds dit jaar, 2018. Om alle sensoren te fiksen kost ruim 1000 euro, dat gaan we dus niet doen. Heel belangrijk vind ik het eigenlijk niet, maar ik vind dat Volvo dit probleem sowieso moet fiksen omdat het ook in mijn auto al langer bestond dan sinds dit jaar...

Iemand ideeen ?
PvL
Administrator
Geslacht:
Subject:

Re: Keyless NO Entry

· 
Posted: 17.03.2018 - 09:42  ·  #2
Quote door dr.Dread

Mijn V60 hybride heeft keyless entry... maar niet overal. Rechtsachter doet het (precies waar ik altijd binnenkom ;-) en de achterklep ook (soms wel handig) maar de rest niet. Er was een terugroepactie maar die liep af eind 2017, volgens mijn lokale dealer. Tja en ik heb de auto pas sinds dit jaar, 2018. Om alle sensoren te fiksen kost ruim 1000 euro, dat gaan we dus niet doen. Heel belangrijk vind ik het eigenlijk niet, maar ik vind dat Volvo dit probleem sowieso moet fiksen omdat het ook in mijn auto al langer bestond dan sinds dit jaar...

Iemand ideeen ?

Ik kan in de mijne in het menu aanvinken of alleen de bestuurdersdeur of alle andere portieren ook ontgrendeld moeten worden. Bij jou wellicht ook zo?

Edit: ik lees net pas (goed) dat alleen RECHTSACHTER het doet. Lijkt me niet de bedoeling. Heb je hem al eens (laten) uitlezen?
JOv70BI

Subject:

· 
Posted: 17.03.2018 - 11:15  ·  #3
...
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 17.03.2018 - 12:18  ·  #4
Even de dealer bellen.
Vaak valt er wel wat te regelen.
Heb direct in het begin bij de C30 een issue gehad, dit is kostenloos vervangen.
Normaliter een rekening van een dikke € 700,-
dr.Dread
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

· 
Posted: 17.03.2018 - 15:01  ·  #5
Ik ben bij 2 dealers aan het aankloppen ;-)

Geen idee of vorige eigenaar het überhaupt gebruikte / merkte.
Voor mij is keyless niet erg belangrijk, maar als het er op zit moet het wel werken.
Als ik de auto ooit weer wil verkopen en het is voor de koper wel een dingetje.....
Vogel
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 46
Subject:

· 
Posted: 17.03.2018 - 23:44  ·  #6
Eens met JOv70BI. Blijf zo lang mogelijk in gesprek met de Volvo dealer, wees bereid om ook een paar tientjes neer te leggen (ook al vind je dat dat eigenlijk niet zou hoeven) en doe vooral een beroep op het feit dat ze trots moeten zijn op het merk Volvo.
Pas als dat niet blijkt te werken, vertel je dat je een zaak aan het voorbereiden bent.

Selected quotes for multi-quoting:   0