Kilometers jakkeren in onze "gouden koets"

yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 30
Subject:

Re: Kilometers jakkeren in onze "gouden koets"

· 
Posted: 27.02.2014 - 13:12  ·  #16
Quote door tienklepper

Of hiermee op vakantie gaan! :fgrin: :fgrin: :fgrin:

the maraurder

Vraag me wel af of ie door de normale tolpoortjes komt op de peage?

Hahahah das nog de verkeerde link! Katie Melua haha

Tolpoortje: GAS.
tienklepper
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 48
Homepage: linkedin.com/in/ju…
Subject:

· 
Posted: 27.02.2014 - 20:24  ·  #17
o.O excuses!

Maare, met Katie zou ik best naar zuid Frankrijk willen rijden. Zal wel weinig uitmaken als je zo'n stel malloten tegenkomt. Dan kun je beter met dit ding onderweg zijn . Als ze er dan voor kiezen om alsnog te gaan treiteren, rij je gewoon over ze heen... :bandit:

Linkje poging twee, the maraurder
folke3
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 76
Subject:

· 
Posted: 27.02.2014 - 21:12  ·  #18
Ik rij (als 65*er) regelmatig vracht voor een Belgisch duikbedrijf met een vestiging in Algeciras (zeg maar Gibraltar). Rij dan heel Frankrijk en Spanje door en ervaar zelden lastige mensen onderweg. Komt dat omdat ik dan met Belgisch kenteken rij of omdat ik de taal van beide landen redelijk beheers? Ik weet het niet, maar zou ook best wel eens wat spannends onderweg meemaken.
Het verschijnsel van lastige vrachtwagens (begrensd op 85km/h) is vaak wederzijds, ook de niet professionele chauffeurs halen regelmatig stunts uit, waar mijn bloed dan wel eens van stolt.
Maar deze zomer mag ik dan weer met de S60 bijna dezelfde rit met vakantie rijden en doe er dan bijna net zo lang over, omdat dan de ontspanning toeslaat en een eten dan ineens "lunchen" wordt, tankstops soms wel 3/4 uur duren, omdat dan de hele winkel moet worden afgespeurd naar dat beertje voor de kleine van "die en die" en de dag rijden dan beƫindigd wordt ver, voordat het "diner" geserveerd wordt, omdat een drankje vooraf toch best wel eens een uurtje in beslag kan nemen.
Kortom, zeker als je op vakantie gaat, maak er dan ook een ontspannen rit van, kun je nog steeds op CC heerlijk cruisen bij 140 km/h, maar kom je wel ontspannen op je bestemming aan.

Selected quotes for multi-quoting:   0