Quote door Arjanmijnster
Quote door Joepiec
Quote door tomaatje
vraagprijs is geloof ik zo'n 11.500 euro....
Tsja, da's misschien t.o.v. ANWB - that sucks... - wat veel hè ? Hoewel 'Autoweek' weer een bedrag van 10.500 aangeeft. Maar ik weet eigenlijk niet of dat dealerprijs is incl. garantie etc.
Okee, 170.000 km (bij goed onderhoud) is dus niet zoveel. Da's al goed om te weten. Hoewel je uiteraard meer onderhoudskosten krijgt dan bij een XC die zeg zo'n 75/100 k heeft gelopen.
Ik zal 't eens navragen die 'distributie' .
(Wat zijn de kosten voor 'de distributie' ? Kan dát bedrag anders mooi mijn onderhandelingsmarge zijn.... ?)
NB Heb al eens (mee)gereden; tsja het rijden / schakelen / remmen etc. is gewoon goed.
Misschien ter geruststelling, ik kocht mijn XC (2001) met ruim 260.000 op de teller.
Nu, na ruim een jaar rijden, zijn de kosten € 60,00 voor het onderhoud van de airco geweest en de kosten van de jaarlijkse keuring a € 55,00.
Lijkt mij niet echt verkeerd
Dat is zeker niet verkeerd! maar niet iederen heeft mazzel dat alles heel blijft.
Inderdaad hebben sommige vaak de pech, echter nu na 25 jaar Volvo rijdend heb ik nog nooit noemenswaardige of extreme kosten gehad met een van mijn 5 Volvo's.
Heb ze allemaal wel bij dezelfde (betrouwbare) garage gekocht. (H.J.Lange in Middelie)