Vergoeding: reiskosten per ov 100% vergoed. Ik ga wel eens met de auto Als ik te vaak met de auto kom dan kom ikbin discussies waar ik niet in wil komen. Dus zo af en toe de auto tegen 0,28 cent bruto is beste optie... anders zou de vergoeding wel eens 1 tank diesel kunnen worden. En die zou binnen 1,5 week leeg zijn
Dus dan maar geregeld treinen. Voordeel is dan ook het kunnen webben onderweg
Maar... Heb je nou al een kinderzitje in je Volvo?
Achteruit vervoeren of niet, houdt rekening met de 'dikte' van de autostoel. De Römers die wij in beide auto's hebben zijn vrij dik, waardoor onze zoon (vandaag is 'ie 2 geworden) al snel met z'n schoenen tegen de voorstoel zit te trappen. Voor hem niet leuk, voor de bijrijder niet leuk en voor mij niet leuk (ik blijf poetsen )
Maxicosi is volgens mij nog groter, en om de kleine nog een beetje fatsoenlijk te laten zitten moet je dan de bijrijdersstoel bijna helemaal naar voren schuiven.
Ik zal die vogels van Volvo Nederland maar eens gaan bellen. Via de mail hebben ze nog geen uitsluitsel over de Isafe gegeven. Überhaupt heb ik nog geen bericht van ze.
Thnx mannen! Bedoelde 't vooral om z'n leeftijd aan te geven en hoe snel ze eigenlijk al uit zo'n stoeltje groeien. 't Is vooral schrikken hoe snel kleintjes groot worden
Mijn zoon heeft een speciale trappelbescherming aan de achterzijde van de voorstoelen. Volgens mij is dit origineel Volvo en het voldoet prima. Is trouwens ook erg handig door de vele opbergvakken die er in zitten.