1,5-2 maanden geleden begon me een ding op te vallen op de snelweg: Af en toe begon er iets hinderlijk te klapperen/zoemen rechtsvoor. Probleem was dat het niet altijd voor kwam, meestal als het hard waait of wanneer ik een vrachtwagen inhaalde. Dacht in het begin dat een van de stelkleppen van de klimaatcontrole het ging begeven. Had het idee namelijk dat het ergens daar vandaan kwam, of uit de wielkast.
Paar keer het rechtervoorwiel eraf, zo'n beetje alles ductapen in de wielkast wat er te ductapen viel maar geen resultaat. Totdat ik zondag de auto ging wassen. Bleek het stripje wat verticaal langs de voorruit loopt los te zitten. Klemmetje iets omhoog geschoven en vastgeklikt. Nu 2x flinke stukken snelweg gehad maar geen geluiden meer.
Paar keer het rechtervoorwiel eraf, zo'n beetje alles ductapen in de wielkast wat er te ductapen viel maar geen resultaat. Totdat ik zondag de auto ging wassen. Bleek het stripje wat verticaal langs de voorruit loopt los te zitten. Klemmetje iets omhoog geschoven en vastgeklikt. Nu 2x flinke stukken snelweg gehad maar geen geluiden meer.