Als het zo eenvoudig had geweest "Het gaat dus zo. Knopje van de Tellerstand indrukken contact aan en hij begint af te tellen of een bepaald aantal keer te knipper tot het niet meer knippert of aftelt en hij is gereset." had ik de vraag hier niet gesteld.
De precedure die ik gevolgd en beschreven heb moest ik precies zo volgen, simpelweg gewoon de tellerknop even vasthouden werkte i.i.g. in mijn v70 niet.
Ik probeer het gewoon te delen voor anderen, het was niet mijn bedoeling een hele discussie uit te lokken.
Maakt niet uit discussie was al beeindigd maar ik heb 2 auto's gehad waar het zo werkte en die van mn vader.
Ik probeerde alleeen te zeggen dat het bij veel auto's ongeveer hetzelfde werkt.
Maar dat doet verder niet meer ter zake hier in dit topic want zoals ik al zei was de discussie beeindigd.
Ik kom er nog 1 keer op terug kijk op youtube bij car resetten of auto resetten en je zult zien dat veelal de handelingen ongeveer gelijk zijn mischien is het na en bepaald bouwjaar maar er staat dus ook een peugeot 308 waar het zo werkt!! en de Citroen van mijn vader werkt ook zo.
Dus nu is mijn mening wel ergens op gebaseerd!!!
maar om je toch nog even dwars te zitten.....je zegt dat de handelingen ongeveer gelijk zijn, ongeveer gelijk is dus niet gelijk, net als dat bijna raak nog altijd helemaal mis is...
en hou er nu maar over op, want je krijgt toch geen gelijk...