Quote door Brompa Uhhh, tsja welke Volvo-rijder zoekt er dan ook naar het aanhaalmoment van een peogeot ???? Datzelfde dacht ik ook al, maar wou hem niet teleurstellen. Is hij weer volledig up to date.
Quote door John uit Drenthe heb je je stuurbekrachtingsolie al eens nagekeken Die heb ik inderdaad bekeken en is keurig op peil. Maar toch dank voor de tip
Quote door Bigdog Quote door Brompa Uhhh, tsja welke Volvo-rijder zoekt er dan ook naar het aanhaalmoment van een peogeot ???? Datzelfde dacht ik ook al, maar wou hem niet teleurstellen. Is hij weer volledig up to date.
Quote door Bigdog Quote door Brompa Uhhh, tsja welke Volvo-rijder zoekt er dan ook naar het aanhaalmoment van een peogeot ???? Datzelfde dacht ik ook al, maar wou hem niet teleurstellen. Is hij weer volledig up to date. nou bedankt dan, ik zal die wielmoeren van mijn moeders auto hiermee aanhalen
Ja, zij heeft ook van die moeren. En als ze vast ziten, dan zitten ze ook vast. Echter, ze is wel in staat deze alleen los te krijgen en dus kan ze ook een wiel verwisselen als het nodig is.
Als de vrouw van Bigdog moeren die echt vast zitten in staat is die alleen los te krijgen dan heb ik daar veel respect voor!
Quote door Bigdog Hier is het mee begonnen. zo jong en al weten dat een Miserides moet aangeduwd worden....
Quote door Philken zo jong en al weten dat een Miserides moet aangeduwd worden.... Tja, het is ook geen Volvo. :bandit: