Of het werkt en of het nodig is kan ik niet beoordelen. Dat het nadelige effecten heeft kan ik bijna niet voorstellen. Mijn systeem verbruikt ongeveer 100ml op 115l gas. Dit is zo weinig, wat zijn dan de slechte ervaringen?
Ziet er strak uit! Lijkt me een goede opstelling zo.
Quote door HarryB
Ik heb nog een gebruikt JLM electronisch systeem liggen. Mag je overnemen voor klein prijsje als je interesse hebt. Heb het er bij de tweede motor niet meer op terug gezet. Juist door deze wisselende berichten. Met heb er een kleine 250k mee gereden. 1x kleppen laten stellen. Maar op het eind was de compressie niet meer wat die zijn moest en had hij een hoog olieverbruik. Ik starte met 215k op LPG en met 255k was het klaar. Ga nu kijken hoever ik zo kom. En als het dan nog loont, koprevisie. Maar dat zien we dan wel. Ben alweer 75k op weg.
Zeker interesse! Je hebt pb.
Bedoel je dat je 255k op gas hebt gereden? Ik las ergens anders dat je ver over de 500k zit en toen je blok hebt gewisseld?
Ben ook benieuwd naar wanneer je kleppen hebt gesteld en hoeveel kleppen er bijgesteld moesten worden.
Ik zie dat ik een schrijf en rekenfoutje heb gemaakt.
Met 214k op LPG gestart en bij 555k was de motor af. Dus 340k met deze motor gereden. Na de eerste 200k op LPG zijn toen de kleppen gesteld. Ik weet niet wat er toen aangepast is, maar is gedaan door onze vrienden uit Elst. Is toen meer uit voorzorg gedaan dan dat er direct aanleiding toe was omdat hij slecht liep of zo.
Ik zie dat ik een schrijf en rekenfoutje heb gemaakt.
Met 214k op LPG gestart en bij 555k was de motor af. Dus 340k met deze motor gereden. Na de eerste 200k op LPG zijn toen de kleppen gesteld. Ik weet niet wat er toen aangepast is, maar is gedaan door onze vrienden uit Elst. Is toen meer uit voorzorg gedaan dan dat er direct aanleiding toe was omdat hij slecht liep of zo.
goed om te weten! dat biedt perspectieven, hopelijk kom ik ook zo ver.
Ik heb je trouwens weer bericht, maar krijg een rare foutmelding als ik het bericht verzend. Komen de pb's wel aan bij je?