Quote door jeroenbunte
Video
Hierbij een filmpje van wat ik hoor als ie warm is. Volgens de dealer is dit een absoluut normaal geluid en loopt ie zelfs mooi. Dus ik ga er van uit dat het goed is. Heb er nu echter nog wel een flesje injector reiniger in gedaan.......
Hey Jeroen,
Dat treft! Mijn motor maakte tot gisteren nog EXACT hetzelfde geluid. Ik vond dit niet kunnen en heb er zelf 20 nieuwe stoters en 20 nieuwe tuimelaars in vervangen. Nu draait ie pas als een zoemend bijtje. Ik heb goed geluisterd naar het geluid in jouw filmpje en het is écht identiek aan mijn "ex-geluid".
Het is inderdaad wel een behoorlijke klus, die dingetjes vervangen, vooral als je weet dat je er toch heel wat andere dingen moet voor demonteren vooraleer je erbij kan.
Dan had ik ook nog eens de superpech dat m'n 5de verstuiver MUURvast zat. werkelijk geen millimeter te bewegen, terwijl ik de 4 andere verstuivers er zo met m'n hand kon uittrekken.
De verstuiver dan proberen los "kappen" en bijgevolg is die natuurlijk kompleet naar de kl***n.
D.w.z. nog eens 285€ extra aan m'n broek.
Maar goed, voor de rest is de operatie geslaagd.
Ik zou het ook laten doen in jouw plaats hoor. Je zal het dan wel beseffen dat hij teveel tikt, je D5.
Veel succes verder maat.
Groetjes uit Gent.