Ik heb een Vialle systeem laten inbouwen, met een Valvecare systeem (electronisch per cilinder ingespoten na gelang de inspuittijd). Het systeem is door Boertien in Emmen ingebouwd. Competente mensen, steken een hoop tijd in de auto, echter ik hoop wel op een goede oplossing!
De inbouwer heeft na het inbouwen een dag besteed aan het omwisselen van injectoren en software.
Hierna nog twee dagen om de terugkerende foutcodes op de brandstofdruk te verhelpen, tot nu toe nog geen oplossing die de bron van het probleem aanpakt.
@PvL: wellicht goed om te informeren bij Mesman hoe zij met de brandstofdruk omgaan, hebben zij hier wel eens problemen mee (heeft jou auto een brandstofdruksensor op de brandstofrail zitten?) Die info zou mij ook goed van pas komen...
Wat ik overigens niet begrijp, is dat inbouwers waaronder Mesman aangeven 'zonder problemen' Vialle in te kunnen bouwen bij T5 en R motoren, maar vervolgens wel dagenlang bezig zijn het systeem af te regelen. Als je dit al vaak hebt gedaan -en je dan vast al software en oplossingen hebt klaarliggen?- dan moet dit toch niet zo lang duren?