Quote door PvL
Ja, dat is een van de redenen dat ik mijn T5 niet laat tunen. Mesman geeft aan dat hij, als hij morgen begint, dinsdag avond reeds klaar is. Heeft echt veel ervaring met de hipo volvo' s, dus zal inderdaad alles al een keer gezien (en opgelost) hebben.
Hoe dan ook, mochten er zich problemen voordoen, weet ik zeker dat die keurig zullen worden opgelost. Een maat van mij, met een V70 2,4 eveneens uit 2007, heeft in juli bij hem een gelijksoortige installatie laten inbouwen, 0 problemen. Een andere vriend heeft voor zijn T5 classic ook een afspraak gemaakt met Mesman, is zijn 5 Volvo al die door Mesman wordt omgebouwd.
Moet zeggen dat ik het een zeer competente club vind. Komen professioneel en terzake kundig over.
Tsja, voor de niet turbo modellen heeft Vialle standaard software beschikbaar, dit gaat volgens mij al snel goed. Was bij mijn vorige auto, een 850 2,5i ook direct goed.
Voor de turbo modellen schijnt het verhaal anders te zijn, geen standaard software en dus niet op de standaard lijst bij Vialle. Hier werd bij mijn auto (niet getunede T5 260pk) gelogd onder het rijden en deze resultaten werden via Vialle bekeken en geoptimaliseerd. Software retour en wederom loggen.
In eerste instantie leek mij dit wat vreemd, mijn auto was toch niet de eerste T5 op Vialle? Afin...
De druksensor op de benzinerail en bijhorende variabele benzinepomp schijnt niet heel vaak voor te komen.