Quote door Tonneke
Quote door Malmö
En als je gaat kijken op je typeplaatje onder de motorkap zie je code 4E en heeft je auto opeens een sportchassis wat totaal niet het geval is.
Ik snap er echt totaal niets meer van.
Je moet je niet gek laten maken. Ik gaf net nou VIN nummer in, in vida. Toen stond in het overzicht bij het stuk "vering" ook de niveaumats vermeld, dat wil niet meteen zeggen dat jij ze hebt. Maar dat komt omdat het een optie is bij bij jou type auto. De info op het typeplaatje waar je de foto van had genomen is leidend voor jou auto. Dat is wat origineel in de fabriek is gemonteerd.
Het blijft dan wel raar dat op het typeplaatje 4E is vermeld wat staat voor een sportchassis. De prijslijst van 2002 vermeldt dat het sportchassis alleen leverbaar is in combinatie met automatische niveauregeling, dus nivomats. En die heb ik dus gek genoeg niet. Heb ik dan dus waarschijnlijk ook geen sportchassis? En moet ik dan dus die 455mm lange veren helemaal niet hebben maar gewoon de 433mm?
Ik ben bang dat als ik straks de 455mm bestel de voorkant veel te hoog komt te staan. Want, de rijhoogte wordt volgens mij bepaald door de veer en niet de schokbreker.