Ik heb laatst t luchtfilterhuis er even uit gehaald voor knipperlicht aan linkerkant, niet veel werk, geeft wel veel ruimte.
Houd wel mijn hart vast voor de rechterkant.....
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Idd even dat vulpijpje er af pakken (als je het niet te hoog hebt bijgevuld). Dan heb je nog niet veel ruimte maar kan je hand er tenminste dichterbij komen. Zit geen veer voor, gewoon draaien en trekken en hier en daar wat vloeken.
Links en Rechts laatst gedaan, viel tegen, maar idd vulpijpje weghalen, lampje draaide bij ook naar rechts open, scheelt een hoop gezeur, maar kwam ik pas later achter.
Vulpijpje van je ruitenpisser zit ervoor, die kun je eraf halen, dan kom je er wat makkelijker bij..
Zit volgens mij met 1 schroefje vast, en beneden een soort van geklikt (gewoon losrukken en weer vast meppen)
ik heb die van mij voor het vervangen eerst even ingespoten met wat wd-40.
ervaring met een ander lampje waarbij de fitting scheurde omdat de boel zat vastgeplakt met troep.
gewoon een beetje wd-40 van bovenaf op het fittinkje spuiten en hij floept er zo uit!