Vanmorgen dacht ik laat ik met de Fox gaan zodat mijn vriendin de S60 mee kan nemen, automaat en last van haar linker voet.
Gisteren zag ik zal dat de koelvloeistof wat laag stond en vanmorgen kreeg zij de melding te laag met een rode lamp.
Is ze naar Roskamp gereden voor kvs, daar vroegen ze het kenteken en ze krijgt groene kvs mee, terwijl ik gisteren al had gekeken en zag dat er rood in zat.
Ze belde mij wel maar ik ga niet opnemen achter het stuur van een volle bus.
Kvs is nu gemixt en ze is er mee naar Groningen gereden, dikke 25 km.
Voor zo ver ik weet kan dat spul absoluut niet gemengd worden, dus wat nu?
Auto laten staan of naar huis rijden en daar oplossen?
Bij de D5 kon ik geen aftap punt vinden bij de radiator, hebben onze auto's dat uberhaubt?
Gisteren op de Kroon oil website gekeken met kenteken en kreeg gele kvs bij de adviezen. Vriendin krijgt van Roskamp groen mee en in de auto zit rood. Wat hoort er nou in?
Gisteren zag ik zal dat de koelvloeistof wat laag stond en vanmorgen kreeg zij de melding te laag met een rode lamp.
Is ze naar Roskamp gereden voor kvs, daar vroegen ze het kenteken en ze krijgt groene kvs mee, terwijl ik gisteren al had gekeken en zag dat er rood in zat.
Ze belde mij wel maar ik ga niet opnemen achter het stuur van een volle bus.
Kvs is nu gemixt en ze is er mee naar Groningen gereden, dikke 25 km.
Voor zo ver ik weet kan dat spul absoluut niet gemengd worden, dus wat nu?
Auto laten staan of naar huis rijden en daar oplossen?
Bij de D5 kon ik geen aftap punt vinden bij de radiator, hebben onze auto's dat uberhaubt?
Gisteren op de Kroon oil website gekeken met kenteken en kreeg gele kvs bij de adviezen. Vriendin krijgt van Roskamp groen mee en in de auto zit rood. Wat hoort er nou in?