Die snuffelaar is een co meter uit china maar als ik m bij de uitlaat hou slaat ie vol uit. Ik vindt t gedrag ook wat vreemd maar na meten co en daarna in de vrije lucht loopt ie mooi weer terug naar 0. Is een experiment maar Tja https://www.tomtop.com/p-e2268.html. en de bubbels lopen veel en constant bij Jeroen door het reservoir. Zou er CO inzitten denk ik wel dat ie stevig uit zal slaan...
Geen mayonaise aan de oliedop. wel veel bubbels door reservoir en daarmee veel lucht en verstoring in koelsysteem.
verlies koelwater maar geen witte rook. rara wat6 kan bubbels in het systeem laten ontstaan zonder overige verschijnselen.
Om zeker te weten zou er dan alsnog een "echte" CO test uitgevoerd moeten worden. weet ik meteen of ik meter weg kan gooien.
Geen mayonaise aan de oliedop. wel veel bubbels door reservoir en daarmee veel lucht en verstoring in koelsysteem.
verlies koelwater maar geen witte rook. rara wat6 kan bubbels in het systeem laten ontstaan zonder overige verschijnselen.
Om zeker te weten zou er dan alsnog een "echte" CO test uitgevoerd moeten worden. weet ik meteen of ik meter weg kan gooien.