De lekkage is niet weg, vanmorgen gewoon een leeg reservoir. Bijgevuld en naar m'n werk gereden. 8 uur later weer leeg.
Schommeling in temperatuur kan normaal zijn maar tot een maand geleden deed hij dat niet, altijd strak 95 graden op de cfe. En nu in een paar tellen van 101 naar 89 of lager.
Wel warme lucht binnen, en blijft nu ook warm.
Koelwater is half water en half koelvloeistof. Bijvullen doe ik nu steeds met water omdat hij het toch verliest. Beetje zonde om daar dure KVS in te gooien nu.
Ik wil even terug naar Frank om mijn eigen dop er weer op te zetten, en ik ga kijken of de temperatuur sensor bij de thermostaat van de sloop V70 gelijk is aan die van mijn D5. Kleine moeite en misschien doet het wel wat. Hij is 2 jaar geleden al eens vervangen, toen schoot de temp ineens omhoog van 86 naar 95.
Radiator wil ik toch alsnog verwisselen, omdat ik de uitgaande slang gewoon te koud vind.
Ga ook even rondvragen wat die vloeistof test moet kosten, anders koop ik met Frank zelf zo'n setje. Wil nu toch wel weten of de kop inderdaad lek is of niet.
Durf het nu ook wel aan om er mee naar Nijmegen te rijden