Die EGR is ook afgedicht, koeler zou kunnen lekken maar dan had hier met het op druk zetten wel zichtbaar moeten worden. De druk zakt namelijk niet dus er loopt geen vloeistof weg ergens. Wat wel kan is dat er nog ergens en smerige luchtbel zit, de D5's kunnen echt rotzakken zijn als het gaat om goed ontluchten. Heb hier al eens een keer eerder problemen mee gehad na het omleggen van de motor.... Dat zou ook tevens het schommelen van de temperatuur weergave kunnen verklaren.
Als Jeroen idd heel langzaam de lucht kan laten ontsnappen zodat het KVS niveau laag blijft en niet alles meteen terugstroomt het vaatje in als je de dop lost en daarna bijvult tot iets over max moet dat gewoon stoppen op een moment. Het mooiste is dan 's morgens als de motor koud is (!!!) op peil zetten, dan is het niveau laag, en dan de volgende dag verder kijken.
Als Jeroen idd heel langzaam de lucht kan laten ontsnappen zodat het KVS niveau laag blijft en niet alles meteen terugstroomt het vaatje in als je de dop lost en daarna bijvult tot iets over max moet dat gewoon stoppen op een moment. Het mooiste is dan 's morgens als de motor koud is (!!!) op peil zetten, dan is het niveau laag, en dan de volgende dag verder kijken.