Quote door Blade De scheur ontstaat omdat er dus roest tussenkomt wat uit zet? Het zou zomaar kunnen. Duidelijk zichtbaar dat er wat roest zat.
En is dit dan een fabricage of constructiefout? En zou het te voorkomen zijn met een hogere frequentie van kvs vloeistof en daarmee optimale corrosiebescherming?
Als je eerlijk bent, 18 jaar kunstof wat verwarmt en verkoeld word, Van buiten -10 na 98graden, Dan kan het wel eens een keer zeggen, ik ben moe
Quote door Blade De scheur ontstaat omdat er dus roest tussenkomt wat uit zet? Plastic radiator en rubberslang roest ? Een rottende slangenklem blijft dan over .
Heb je de foto uberhaupt wel bekeken? De volvo radiator heeft stalen versterking ringen in de tuutjes zitten, blijkbaar staal dus en geen rvs... Is heel duidelijk te zien bij de radiator van herman zijn auto. Ik kan niet anders verzinnen dat door roest uitzetting het tuutje is gaan breken.
Of zoiets als een half jaar zonder radiateur dop rondrijden en dan logisch vinden dat koppakking sneuvelt?