Quote door hoepel
Bij marktplaats moet er een klein bedrag betaald worden om een autoadvertentie te plaasten, en is dat de reden om het hier op het forum te plaatsen. Misschien kan er hier ook een klein bedrag gevraagd worden voor nieuwe leden??
Gr marco
Ben het wel met Steve eens, geld vragen aan nieuwe leden gaat wel erg ver.
in een eerdere post geeft Steve ook al aan dat het juist zo'n gezellig forum is hier en dat het juist daarom misschien wel zo is. En daar kan ik mij helemaal in vinden.
Ik denk zelf dan ook dat de drempel om lid te worden absoluut niet verhoogd moet worden, maar om 'profiteurs' te weren slechts die voor het onderdeel 'te koop aangeboden'. En die drempel hoeft dan ook niet vrijwel onneembaar te zijn want, zoals ook al eerder opgemerkt, er worden geen 20 zaken per dag te koop aangeboden hier. En sommigen heben gewoon niet voldoende technisch inzicht om een groot aantal posts te plaatsen en die zouden dan nooit iets mogen aanbieden. En ook dat is de bedoeling niet.
De gemoedelijkheid van het forum mag (moet in mijn ogen zelfs) gewaarborgd blijven. Het moet gewoon niet meer zo zijn dat men zich aanmeldt en nog voor er ook maar iets zinnigs gepost is iets kan aanbieden.
En zie daar; Het topic is nog maar amper gestart, of het fenomeen doet zich alweer voor:
topic.php?t=2337&page=last#last_post
Gisteren aangemeld en als eerste en enige topic/post een aanbieding...