Vanwege niet komen opdagen van verschillende potentiele kopers: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Met andere woorden, ik ga de auto niet meer vasthouden voor iemand, de eerste die langskomt met een eerlijk bod die kan lekker nog jaren goedkoop rijden in een LPG auto. Tevens heb ik alle biedingen verwijderd, een beller is sneller.
Werkpaard eerste klasse! Heeft ons al 4 jaar met forse vouwwagen overal gebracht, en vele tripjes naar opa en oma mee gereden.
We gaan over naar 1 auto, maar er wordt nog meerdere malen per week gebruik van de S70 gemaakt.
Goedkoper op LPG kan je niet rijden voor 75 cent per liter. Heeft een 70 liter LPG tank (dus niet probleem van vaak moeten tanken op LPG). We hebben een nieuwe LPG tank (met pomp e.d.) in het reserve wiel vak laten plaatsen.
Heeft bijna 350.000 gereden, en voor een 5 cilinder Volvo is dat het begin (staan velen zelfs met 5 ton op de teller te koop).
Met trekhaak.
Niet moeders mooiste, wel daarom (al ingeprijsd) de goedkoopste!
Na al die jaren wat lak schade.
- Van vroeger (ruik je nadat we m schoon hebben gemaakt en 4 jaar in hebben gereden niets meer van) wat brandgaatjes van sigaretten. Wij zelf roken niet en geen huisdieren mee in de auto.
Scheurtje in voorruit (niet APK afkeur, en scheurtje gaat naar zijkant).
- ABS lampje brand (sensor moet worden schoon gemaakt).
Airbag lampje brand (nadat ik al het kinderspeelgoed onder de stoelen heb gehaald; zal wel een stekkertje zijn dat is los geweest).
- Handrem moet afgesteld worden (remmen doet het op alle 4 de wielen prima; dus echt de handrem die 'te hoog' staat afgesteld).
Stuur een berichtje als je vragen hebt, dan stuur ik je mijn telefoonnummer en kan je me bellen (wie het eerst komt, die het eerst maalt).
Ook een pracht kar voor rammelbakkenreis, garbagerun, carbagerun.
(zolang de advertentie er staat, is de auto nog steeds beschikbaar)
bel me op nul zes 5198 25 zes vijf
Werkpaard eerste klasse! Heeft ons al 4 jaar met forse vouwwagen overal gebracht, en vele tripjes naar opa en oma mee gereden.
We gaan over naar 1 auto, maar er wordt nog meerdere malen per week gebruik van de S70 gemaakt.
Goedkoper op LPG kan je niet rijden voor 75 cent per liter. Heeft een 70 liter LPG tank (dus niet probleem van vaak moeten tanken op LPG). We hebben een nieuwe LPG tank (met pomp e.d.) in het reserve wiel vak laten plaatsen.
Heeft bijna 350.000 gereden, en voor een 5 cilinder Volvo is dat het begin (staan velen zelfs met 5 ton op de teller te koop).
Met trekhaak.
Niet moeders mooiste, wel daarom (al ingeprijsd) de goedkoopste!
Na al die jaren wat lak schade.
- Van vroeger (ruik je nadat we m schoon hebben gemaakt en 4 jaar in hebben gereden niets meer van) wat brandgaatjes van sigaretten. Wij zelf roken niet en geen huisdieren mee in de auto.
Scheurtje in voorruit (niet APK afkeur, en scheurtje gaat naar zijkant).
- ABS lampje brand (sensor moet worden schoon gemaakt).
Airbag lampje brand (nadat ik al het kinderspeelgoed onder de stoelen heb gehaald; zal wel een stekkertje zijn dat is los geweest).
- Handrem moet afgesteld worden (remmen doet het op alle 4 de wielen prima; dus echt de handrem die 'te hoog' staat afgesteld).
Stuur een berichtje als je vragen hebt, dan stuur ik je mijn telefoonnummer en kan je me bellen (wie het eerst komt, die het eerst maalt).
Ook een pracht kar voor rammelbakkenreis, garbagerun, carbagerun.
(zolang de advertentie er staat, is de auto nog steeds beschikbaar)
bel me op nul zes 5198 25 zes vijf
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).