Quote door ProVolvo
Zoals in de opening van dit topic wordt gemeld over het uitvallen van de verlichting en de storings melding op het dashboard had ik ook met die Chinese imitaties
Door even de lichtschakelaar op UIT en dan weer op AAN te draaien houd je t systeem voor de gek want voor even is de melding verdwenen. Maar even later komt de melding met bijbehorende storing weer terug ...... :yes: :yes:
Gewoon 2 originele Philips of Osram lampen plaatsen.....
Ik heb nog niets gedaan omdat het te koud is. Ik zal idd indien nodig goede lampen terugplaatsen. Maar wat ik me afvraag. Zijn de lampen wel echt stuk? Als ik NL de schakelaar weer uit en aan doe dan doetvhij het gewoon weer. Soms kort maar soms ook weer een half uur. Ik heb het idee dat als ik gas loslaat en van de snelweg afga hij dan weer hapert.
Ik dacht dat als een lamp stuk was hij dan ook niet meer aan zou gaan. Of is het haperen idd echt een kapotte lamp? Ja ik weet ik moet natuurlijk gewoon gaan wisselen en dan weet ik het maar omdat het best een gedoe is die lampen wisselen doe ik er dan meteen het liefst de goede in. Maar kan het ook iets anders zijn? Of is het devies vervang de lampen nou maar?