Hi, iemand heeft een koplamp (linksvoor) van mijn Volvo XC70 bj 2006 stukgereden.
Omdat ze allebei al flink dof waren, is het natuurlijk geen gezicht om er maar ééntje te vervangen.
Heeft de verzekering v tegenpartij natuurlijk geen boodschap aan … dus ik zoek een manier om ze allebei te laten vervangen zonder dat het me twee keer de hoofdprijs gaat kosten.
Ik vind tweedehands/niet origineel prima als vervanging.
Helaas is door de regen mijn linker koplamp intussen al uitgevallen … dus kan er niet meer te lang mee wachten ...
Mijn voorbumper is linksvoor (bestuurderskant) ook beschadigd, hoek steekt een beetje uit, er is een stukje uit.
Heeft er iemand tips waar ik dit het beste 2 koplampen (Xenon D2R) kan laten vervangen?
En eventueel ook mijn voorbumper?
Of me hiermee zou kunnen helpen?
Ik zie mezelf namelijk niet in dit weer buiten mijn voorbumper demonteren …
Afstand is geen bezwaar … elke reden voor een roadtrip is een goede reden
Omdat ze allebei al flink dof waren, is het natuurlijk geen gezicht om er maar ééntje te vervangen.
Heeft de verzekering v tegenpartij natuurlijk geen boodschap aan … dus ik zoek een manier om ze allebei te laten vervangen zonder dat het me twee keer de hoofdprijs gaat kosten.
Ik vind tweedehands/niet origineel prima als vervanging.
Helaas is door de regen mijn linker koplamp intussen al uitgevallen … dus kan er niet meer te lang mee wachten ...
Mijn voorbumper is linksvoor (bestuurderskant) ook beschadigd, hoek steekt een beetje uit, er is een stukje uit.
Heeft er iemand tips waar ik dit het beste 2 koplampen (Xenon D2R) kan laten vervangen?
En eventueel ook mijn voorbumper?
Of me hiermee zou kunnen helpen?
Ik zie mezelf namelijk niet in dit weer buiten mijn voorbumper demonteren …
Afstand is geen bezwaar … elke reden voor een roadtrip is een goede reden
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).