Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende probleem.
Mijn mooie Volvo S60 2.0T heeft een schakel probleem. De koppeling wil niet meer helemaal omhoog komen, en dan kan je niet meer schakelen he...
Nou was dit na een tijdje gek genoeg weer over, en ben meteen naar de volvodealer gereden.
Op de brug zei de monteur dat ik de bak geraakt had. Er zat inderdaad een deukje op en iets wat op een scheurtje leek. Met een druppeltje vloeistof. Ik kan me echter helemaal niet herrineren dat ik iets geraakt heb. De monteur heeft de vloeistof in de bak bekeken en die was nog mooi op niveau. Ik denk zelf dus eerder aan een lekkende koppelingcilinder ( dit past ook beter bij het symptoon dat de koppeling blijft hangen volgens mij ), maar volgens de monteur zit dat helemaal niet op deze versnellingbak ?!? Hij had het erover dat in het ergste geval er een nieuwe versnellingsbak op moet. En dat kost me vast duizenden euro's. Wat denk jij zo wat er aan de hand is ?
Ik heb het idee dat ik geforceerd word een grote reparatie te laten doen terwijl er een relatief klein probleem is..
alvast harstikke bedankt.
Ik ben nieuw op dit forum. Ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende probleem.
Mijn mooie Volvo S60 2.0T heeft een schakel probleem. De koppeling wil niet meer helemaal omhoog komen, en dan kan je niet meer schakelen he...
Nou was dit na een tijdje gek genoeg weer over, en ben meteen naar de volvodealer gereden.
Op de brug zei de monteur dat ik de bak geraakt had. Er zat inderdaad een deukje op en iets wat op een scheurtje leek. Met een druppeltje vloeistof. Ik kan me echter helemaal niet herrineren dat ik iets geraakt heb. De monteur heeft de vloeistof in de bak bekeken en die was nog mooi op niveau. Ik denk zelf dus eerder aan een lekkende koppelingcilinder ( dit past ook beter bij het symptoon dat de koppeling blijft hangen volgens mij ), maar volgens de monteur zit dat helemaal niet op deze versnellingbak ?!? Hij had het erover dat in het ergste geval er een nieuwe versnellingsbak op moet. En dat kost me vast duizenden euro's. Wat denk jij zo wat er aan de hand is ?
Ik heb het idee dat ik geforceerd word een grote reparatie te laten doen terwijl er een relatief klein probleem is..
alvast harstikke bedankt.