Je hebt goede en je hebt slechte garages.
Ze kosten zowiezo geld, maar daar staat dan ook weer een prestatie tegenover.
Vandaag heb ik moeten betalen voor een wanprestatie.
Het is nou niet bepaald een idioot hoog bedrag maar wel als we kijken naar de inspanning en het resultaat.
Ik heb een ander gasklephuis gemonteerd in mijn Volvo S80. Tweede hands weliswaar maar met hetzelfde nummer. Ik moet zeggen dat de auto daar gewoon goed op loopt alleen zakt het toerental stationair een beetje en krijg ik na verloop van tijd een melding over motormanagement.
Ik wilde daar dus een ETM software update overheen laten zetten.
Zo gezegd zo gedaan. Naar de garage, aan de computer gehangen voor 5 minuten, lukte niet.
Meneer het lukt niet, we kunnen niets voor u betekenen.
Kosten 29,95 ex btw.
Wilt u een bonnetje?
Nee, ik wil geen bonnetje.
Dan 29,95.
Beetje duur niet? Voor geen prestatie...
Nee hoor, weet u wat die machine kost? We rekenen al geen btw en geen arbeidskosten!
Geweldig! Wat een coulance!
Autobedrijf van Tilburg Deurne.
'Bedankt jongens voor de goede service!'
Ze kosten zowiezo geld, maar daar staat dan ook weer een prestatie tegenover.
Vandaag heb ik moeten betalen voor een wanprestatie.
Het is nou niet bepaald een idioot hoog bedrag maar wel als we kijken naar de inspanning en het resultaat.
Ik heb een ander gasklephuis gemonteerd in mijn Volvo S80. Tweede hands weliswaar maar met hetzelfde nummer. Ik moet zeggen dat de auto daar gewoon goed op loopt alleen zakt het toerental stationair een beetje en krijg ik na verloop van tijd een melding over motormanagement.
Ik wilde daar dus een ETM software update overheen laten zetten.
Zo gezegd zo gedaan. Naar de garage, aan de computer gehangen voor 5 minuten, lukte niet.
Meneer het lukt niet, we kunnen niets voor u betekenen.
Kosten 29,95 ex btw.
Wilt u een bonnetje?
Nee, ik wil geen bonnetje.
Dan 29,95.
Beetje duur niet? Voor geen prestatie...
Nee hoor, weet u wat die machine kost? We rekenen al geen btw en geen arbeidskosten!
Geweldig! Wat een coulance!
Autobedrijf van Tilburg Deurne.
'Bedankt jongens voor de goede service!'