Quote door Jan-B
Helemaal eens Herman, maar waar het mij om gaat, er wordt een topic gestart over kosten.
Ik zou het waardevol vinden om dat te volgen zonder dat er direct door wordt verwezen naar de sponsors.
Wie weet kom ik voor de zelfde problemen en is het wel makkelijk om te weten wat iemand er voor betaald heeft.
Mijn vrouw hoef ik niets wijs te maken (aftersales manager bij Renault) en heb daardoor feiten nodig. Ik heb de broek aan thuis, maar zij bepaalt welke.
En tussen onze forumsponsoren is er bij het vervangen van 1 wiellager ook een 30% prijsverschil. Daardoor staat Volvoservice Elst bovenaan op mijn lijst.
Ik zou openbaar op het forum niet zeggen wat ik betaalde voor reparatie. Wel in een PB.
Voornamelijk omdat ik dan de indruk wek dat iemand voor dat bedrag het gerepareerd krijgt terwijl ik misschien een andere auto of model heb waardoor de kosten hoger of lager zijn.
Verwijzen naar een sponsor doe je omdat je dan zeker weet dat iemand aan je auto sleuteld die van je auto meer af weet dat bij de uniforme Bosch garage.
Wat ook geen koekebakkers zijn, maar dan nog ga ik liever naar de forumsponsor.