Van de Volvo 850 weet ik hoe kouder hoe beter hij liep. Datzelfde gold ook voor de classic 70 en eigenlijk was ik verbaasd dat de buis van uitlaatspruitstuk naar luchtfilterhuis bij mijn S60 LPi niet was weggehaald. Immers de auto rijdt op LPG.
Ik zit nu te overwegen om een tweedehands luchtfilterhuis te bemachtigen en eens te gaan experimenteren met het verwijderen van de klep voor de regeling van de warme / koude luchttoevoer naar de motor.
Mijn vermoeden is dat dit voor de B5244S (2) motoren ook wel eens een stap voorwaarts zou kunnen zijn als je de luchttoevoer altijd op maximaal koude lucht gaat zetten.
Zijn er hier mensen die hier bij deze auto's ervaring hebben met deze modificatie?
Ik zit nu te overwegen om een tweedehands luchtfilterhuis te bemachtigen en eens te gaan experimenteren met het verwijderen van de klep voor de regeling van de warme / koude luchttoevoer naar de motor.
Mijn vermoeden is dat dit voor de B5244S (2) motoren ook wel eens een stap voorwaarts zou kunnen zijn als je de luchttoevoer altijd op maximaal koude lucht gaat zetten.
Zijn er hier mensen die hier bij deze auto's ervaring hebben met deze modificatie?