Quote door M95
Quote door martijnvankalkeren
Quote door JJM
Je kunt ook oordoppen kopen! Begrijp ik goed dat t om de eerste max halve minuut gaat
Nee, rot! Ik zal s Mn bovenkamer laten kraken!
Ik vreet me er eigen echt over op
Quote door Janvis
Een vriend van me had een soortgelijk probleem in zijn boot, daar ligt een Mercedes 350D in. Hij had problemen met de retourleidingen, die zogen valse lucht, echt lekken deden ze niet maar nadat ie alle retourleidingen had vervangen was het hikken na het starten wel over. Geen idee of dat hier ook speelt hoor maar wilde je de informatie niet onthouden.
Retour leidingen had ik al vervangen aan het begin dat was het helaas ook niet..
Quote door blastaway
Ik heb het mijn mijn vorige v70 gehad. gekocht en 2 dagen erna moeilijk starten. De benzine filter was reeds vervangen, maar toch nog eens gedaan. Helaas heeft dat het niet verholpen. Tot ik keek voor de benzinefilter zit het ventiel van de tankdruk. Ik draaide het dopjes los en er liep zo een straal benzine uit. Nieuw ventieltje er in van 10 cent en daarmee was mijn probleem iig verholpen. De druk viel dus weg en bij starten moest eerst die weer opgebouwd worden blijkbaar
Geen idee of je er wat aan hebt, want een diesel is weer anders, maar wellicht is het inderdaad iets heel kleins.
Ik heb even in VIDA zitten kijken maar ik zie nergens iets van ventiel bij mij.
Enige ventiel wat er zit is onder het brandstoffilterhuis maar ook die is vervangen.
Ik ga zo even de sensoren nog een keer nakijken met VIDA.
Alle bedankt voor de reacties tot zo ver!
Groetjes Martijn
Ik weet niet hoe het bij de D5/2.4D zit maar bij mijn TDI/2.5D heb ik wel eens gehad dat het brandstoffilter zelf bij het ventieltje onder lekte.
De klachten werden na iedere keer starten erger totdat hij tijdens het rijden uitviel waarna de wegenwacht een passende bout erin had gedraaid (i.p.v. het ventiel).
Bedoel je dat zwarte dopje onderaan het filterhuis?