Kuda gepruts

witnie
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Kuda gepruts

· 
Posted: 30.01.2025 - 11:58  ·  #1
Poging drie om dit te posten, soms heb je van die dagen… ik probeer het Kuda blokje waar mijn tel straks tegen aan moet te installeren. Handleiding is beperkt. Ik krijg het onderste scherm ijzertje niet tussen dash en ventilatieunit gefrot. Iemand daar een tip voor? Had m al met siliconen en ngesprayd en met zo’n kunststof “dashboard-tool” geprobeerd ruimte te maken, zonder resultaat…
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
witnie
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Re: Kuda gepruts

· 
Posted: 30.01.2025 - 12:11  ·  #2
Oké, toch gelukt…. soort van…. Hij blijft er toch niet mooi tussen zitten 🤨
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
WillemV
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 30.01.2025 - 12:33  ·  #3
Leuk dingetje met een magneet denk ik, maar waar gekocht?
witnie
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 30.01.2025 - 12:57  ·  #4
Nee, houdertje wordt erop geschroefd. Daar bevestig je een MagSafe lader in (die is idd magnetisch) en daar plak je je mobiel op. Maar zoals het nu zit is het gepruts en ben ik er niet echt blij mee…. Hopelijk kan iemand ermee helpen

Gekocht bij Kuda nederland
ries123
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 30.01.2025 - 13:03  ·  #5
Beetje schuiven met de positie. In principe zou ie er zo tussen moeten schuiven, ik heb m ook.
witnie
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 30.01.2025 - 13:06  ·  #6
Heb jij het bovenste ijzertje ook onder het zwarte frame (dat onder de speakercover zit) gestoken? In principe heb ik nu de onderste er wel in, moest m wat naar beneden buigen, maar hij wipt er als het ware weer uit….

En waar je in vredesnaam het bijgeleverde schroefje voor moest gebruiken…?? Zit helemaal geen schroefgat in
ries123
Supporting Member
Subject:

· 
Posted: 30.01.2025 - 15:59  ·  #7
Quote door witnie

Heb jij het bovenste ijzertje ook onder het zwarte frame (dat onder de speakercover zit) gestoken? In principe heb ik nu de onderste er wel in, moest m wat naar beneden buigen, maar hij wipt er als het ware weer uit….

Bovenste ijzertje inderdaad onder het zwarte frame, die moest je wel iets lossen om 'm eronder te schuiven. En ik heb volgens mij even een plastic spateltje tussen dashboard en ventilatierooster gezet, dan glijd ie er makkelijker tussen, en even beetje schuiven naar links/rechts om de juiste positie te vinden.

Selected quotes for multi-quoting:   0