@Ed: voor de goede orde: ik heb de waarden gemeten terwijl het laadstroomlampje niet brandde. Het brand (helaas?) maar af en toe, en lijkt de accu tot nu toe niet te schaden. Ook na een rit van 150 km. met brandend lampje blijkt de auto de volgende ochtend bij -5C prima direct te starten. Ik weet niet of er wellicht een bepaalde ondergrens is qua laadstroom dat het lampje aanspringt. En misschien is die grens nog net toereikend om alles naar behoren te laten draaien.
@Stiaanke: Geen idee of de koolborstels door te meten zijn. Als dat het geval is zou ik in ieder geval de gebruikte dynamo die ik voor € 50,- op de kop tikte eerst eens door kunnen meten alvorens deze te monteren. Er zit wel 3 maanden garantie op, maar toch; als ik de moeite van uitbouw-inbouw en weer uitbouw kan besparen doe ik dat graag.
@Stiaanke: Geen idee of de koolborstels door te meten zijn. Als dat het geval is zou ik in ieder geval de gebruikte dynamo die ik voor € 50,- op de kop tikte eerst eens door kunnen meten alvorens deze te monteren. Er zit wel 3 maanden garantie op, maar toch; als ik de moeite van uitbouw-inbouw en weer uitbouw kan besparen doe ik dat graag.