Gisteren mijn mooie V70 opgehaald in Den Haag. De auto was gepolijst zei de verkoper. Hij glom maar ik zag ook dat ze er niet lang op gepolijst hadden. Maar hij was netjes schoon. Heerlijk naar Ede gereden. Onderweg kwam ik erachter dat het Blis-lampje bestuurderskant niet aanging. Thuis aangekomen de auto aan verschillende mensen laten zien. Toen zag ik dat op de achterklep, net boven de volvo letters, een plekje zat. Toen ik goed keek was het een plekje van ongeveer 1 euro munt. Ik zag dat de blanke lak had los gelaten. Vanochtend direct contact opgenomen met de garage waar de auto gekocht was. Aangegeven dat ik een fijne rit had gehad maar wel een paar punten had. Hij vroeg om foto's te maken van het plekje om het te beoordelen. Hij vond het wel vreemd omdat hij de auto zelf had gepoetst. Hmmm eerst was hij gepolijst nu was hij gepoetst. Ik vind dat het bedrijf dit moet repareren. Het is een gebrek wat naar voren is gekomen na het poetsen/polijsten.
Maar mag blanke lak na 6 jaar al los laten is mijn vraag. Ik heb Volvo zelf ook een mailtje gestuurd of dit mag voor zo'n jonge auto.
Heeft iemand ook last gehad het los laten van het blanke lak. Weet iemand hoe het zit met lakgarantie?
Ik heb het Blis-systeem uit en weer aangezet. Dan flikkert alleen het rechterlampje. Iemand tips?
Maar mag blanke lak na 6 jaar al los laten is mijn vraag. Ik heb Volvo zelf ook een mailtje gestuurd of dit mag voor zo'n jonge auto.
Heeft iemand ook last gehad het los laten van het blanke lak. Weet iemand hoe het zit met lakgarantie?
Ik heb het Blis-systeem uit en weer aangezet. Dan flikkert alleen het rechterlampje. Iemand tips?