Lampjes van knoppen onder ecc paneel vervangen

...

Subject:

Lampjes van knoppen onder ecc paneel vervangen

· 
Posted: 19.11.2018 - 22:23  ·  #1
Bij een aantal knoppen in de rij onder ecc module doet de verlichting het niet meer( zie foto)

Kan iemand mij vertellen welke lampjes hier in horen? Ik kan het zo niet vinden op het forum of bij de bekende leveranciers.
En zijn de lampjes te vervangen aan de achterkant van de hele unit (net als bij de ecc) of moeten de schakelaar eruit?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
ProVolvo
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 65
Subject:

Re: Lampjes van knoppen onder ecc paneel vervangen

· 
Posted: 19.11.2018 - 22:28  ·  #2
Bij mijn V70 hetzelfde probleem. Ik heb bij Estateservice lampjes besteld. Helaas nog niet eraan toegekomen om deze te vervangen dus weet nog niet of ik de juiste lampjes hiervoor besteld heb.
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 19.11.2018 - 22:31  ·  #3
De schakelaartjes moet je eruit halen, maar je kan de module gewoon laten zitten. Het paneeltje rondom de schakelaars trek je los, beginnend aan de kant van de 12v aansluiting. Als je het paneeltje eruit hebt trek je de schakelaars zo naar voren.
vliegende-vince
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 26.11.2018 - 14:19  ·  #4
Mijn XC90 MY07 nagenoeg hetzelfde euvel, maar dan de lampjes onder de knoppen AC en circulatie kapot. Heb inmiddels op youtube al aardig wat gevonden over hoe je die lampjes moet vervangen, helaas moet de hele unit eruit.
Nu ben ik op internet de lampjes het zoeken, maar kan enkel de blauwe lampjes vinden, heeft iemand misschien een p/n voor deze witte lampjes voor me?

Selected quotes for multi-quoting:   0