Als je met het grootlicht van je Volvo nog niet genoeg ziet, dan zou ik eerst maar investeren in je ogen in plaats van meer licht... mijn V70 met standaard halogeen zie ik alles perfect mee 's nachts en ik rij over onverlichte wegen in heuvelachtig/bergachtig gebied... maar OK dat gaat dus ook niet aan heel hoge snelheden (100km/u is wel zo'n beetje de max op de rechte stukken). Het enige waar ik wel eens last van heb is dat de bundel strak vooruit gaat en je dus de bochten door niet zoveel ziet. Volgende auto toch maar met actieve bochtenverlichting dan
Voor wat betreft de koeling: deze komt wel degelijk voornamelijk langs de onderzijde, dus waar op de foto's de ledbar geplaatst wordt, in plaats van door de grill-met-logo. Volvo heeft die openingen niet voor niets opengelaten (helaas, met alle risico's voor de airco condensor vandien). Als je evt. een aanhanger / caravan wilt trekken heb je alle koelcapaciteit wel nodig.
Voor wat betreft de koeling: deze komt wel degelijk voornamelijk langs de onderzijde, dus waar op de foto's de ledbar geplaatst wordt, in plaats van door de grill-met-logo. Volvo heeft die openingen niet voor niets opengelaten (helaas, met alle risico's voor de airco condensor vandien). Als je evt. een aanhanger / caravan wilt trekken heb je alle koelcapaciteit wel nodig.