led lampen in mistlampen

flevodirk
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

Re: led lampen in mistlampen

· 
Posted: 31.01.2018 - 20:58  ·  #16
Een paar jaar terug was het idd simpel voor de politie; mistlampen aan = bekeuring. Nu heb je zoveel soorten en smaken (zoals Richard al zei), DRL in de gekste vormen. Ik weet het niet zeker, maar ik heb dus het idee dat ze niet meer zo makkelijk (kunnen/willen) bekeuren voor het voeren van de mistlampen e.d.

Off topic:
Mistlampen (in de mist) heb ik trouwens nooit meer aan sinds de inbouw van de LED dimlichten van Hilox, dit brandt beter door de mist mist dan de mistlampen zelf.
@Jan; de LEDS voor dimlicht kwamen met 2 van die kastjes; 1 driver en 1 canbus maar met passen vrij makkelijk in het koplamphuis.

(Achteruitrij lampen in Leds staat nog wel op mijn verlanglijst maar dat is ook OT.. ) Ik moet de laatste 30 meter altijd achteruit rijden/draaien en keren en er is niet zo bruut veel verlichting :(
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: o550.nl
Subject:

· 
Posted: 02.02.2018 - 12:06  ·  #17
Quote door Dimitri1970
mijn mistlampen gaan mee aan als ik mijn groot licht opzet en gaan aan bij de instap verlichting ik heb xenon in de koplampen zitten en dan vind ik dat gele licht van de mistlampen maar niks
Daarom zou ik er graag led in hebben

Dat ze mee gaan met groot licht is ook precies de reden dat ik er led in wil bouwen, maar nog niet aan toe gekomen.
Ik wil geen simpele ledjes in H1 of wat er maar in zit, ik wil die 50W led's met projector er voor. Vooral in China te krijgen.
Als die dingen er in zitten kunnen mijn verstralers er af, en mistlicht gebruik ik toch nooit.
Beetje zonde dat als je projector dimlicht hebt die zo mooi wordt afgekapt en onder de mist door schijnt, dat je dan met mistlicht wel strooilicht omhoog krijgt en tegen de mist aan zit te kijken.
maar ieder zijn ding natuurlijk.
gillerbee
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Subject:

· 
Posted: 02.02.2018 - 13:10  ·  #18
ik heb ledjes in mn mistlampen gemonteerd, het is even friemelen omdat de lampen in van die rare houders zitten, je moet dus uitkijken dat je geen ledjes neemt met een te groot koellichaam aan het uiteinde, ik heb er wat gevonden die er geen hadden... ze geven dan wel geen bak licht (vorm over functie is hier weer troef wat mij betreft, want ik gebruik ze zelden....) maar zijn wel in dezelfde kleur als de xenon en andere verlichting....
JOv70BI

Subject:

· 
Posted: 03.02.2018 - 01:37  ·  #19
...

Selected quotes for multi-quoting:   0