Sorry, ik heb ook al besteld... de donkere dagen zijn helaas weer begonnen en de pre-order korting van 15% is ook niet slecht zover ik het kan zien.
(Ik heb ook die XTR ledjes besteld).. met een eventuele forumkorting kom je niet veel lager, de prijs is normaal 210 euro dacht ik en nu is het een goed tijdstip voor mij zoal ik al zei.. Het is een idd een redelijk pittig bedrag, maar evenveel als 3 keer tanken, alles is relatief.... In het verleden had ik altijd garagerekeningen van 800 a 1200 euro, die kon ik blijkbaar ook betalen, deze auto doet het nog vrij redelijk wat dat aangaat. ( Totaal 200 a 300 euro in 2017 tot nu toe.)
Om e.e.a. op te meten en testen en of ik de lampen kan verwisselen gisteren "even" ruimte gemaakt daar: stomme luchtfilterhuis wou niet zo graag los.. (het zit al 10 jaar lekker op zijn plekje, had geen zin om eruit te gaan leek het wel..)
Maar na wat gepast geweld kreeg ik die er wel uit (ik heb het onderdeelnummer van die plugjes nu, kan dus nieuwe kopen indien nodig..)
Maar: daarna hield mijn kennis op blijkbaar?! In het boekje staat; haal eerst de connector los van de H7 lamp, dan het veertje.. ik sleuren en trekken (zo ongeveer!) maar vergeet het, muurvast.. Kijken, zoeken, niets te zien.. en toen werd het donkerder.. dus gauw de boel maar weer dicht gedaan. Even de sleutel op contact; wat denk je? Storing dimlicht op de BC en links geen kaarsje.
grrrr.
. Dus vandaag maar weer de boel los en de H7 even aangedrukt, toen had het linker dimlicht weer zin om mee te doen.
Alleen; die kleine 5W lampjes (parkeerlicht oid) die doen het nu niet meer aan beide kanten.. daar heb ik ook met mijn grote klauwen aangezeten en die blijven nu uit, maar geen melding op de BC dit keer!
Nou, ja, ik heb ze niet gemist afgelopen 2 jaar, zal ik de komende 2 jaar ook vast niet doen.
Op de klusdag zal ik de bumper er maar afhalen, kijken of ik dan wel de lampen een beetje normaal kan vervangen.
DJ