Quote door Janvis
Ziet er mooi uit, vooral de kleur lijkt me erg mooi.
Wel één dingetje, als ik kijk naar de eerste foto dan lijkt er niet echt een mooi lichtbeeld in de lampen te zitten. Nu kan dat natuurlijk een wat vertekend beeld zijn op de foto maar hou daar wel rekening mee omdat het anders afkeur is bij de APK Wellicht dat het trouwens beter is te zien als je even tegen een vlakke wand zonder structuur gaat staan, maar dat is in het echt beter te beoordelen dan vanaf een foto.
Al met al wel mooi dat het eindelijk gelukt is
Hoi Jan Willem, Ja kan misschien wel zo zijn, je bent toch bezig met aftermarket spul. En de koplampen zijn 10 jaar oud en hebben veel steenslag voor de kiezen gehad.. dat wordt nog een polijstsessie en Spraymax. Maar het lijkt wel mee te vallen, nog geen knipperende tegenliggers gehad e.d.
Dus nog een paar foto's gemaakt, ik zal ze plaatsen..
De kleur is idd prima goed. Ook hebben we afgelopen zaterdag er zo'n Hella apparaat voor gehad, wel een wat ouder model, maar het licht bleef onder de stippellijntjes, links een beetje bijgesteld, ik verwacht dus weinig APK ellende
Waar het mij in eerste instantie om ging lijkt tot nu toe wel gelukt: om wat meer licht te hebben/ om wat beter te kunnen zien tijdens deze donkere dagen. Een leuke plus is dat het ook de auto wat mooier maakt in het donker.
Echte perfectie verwacht ik niet, dan zal je ongetwijfeld iets af-fabriek moeten hebben, maar zoals gezegd; dat zoek ik niet met deze auto..
DJ
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).