Dat wat Frank zei, dat testen door elkaar even tegemoet rijden was ook al in mijn gedachten gekomen. Ik ging gisteren naar vrienden een wijntje drinken en wou dit precies gaan doen.. maar alcohol he? Dus DJ ging lekker op de fiets... met aftermarket Led verlichting overigens..
Nu nog een nieuwe mogelijkheid en Groningen is me iets te ver. Ik kom daar over paar week, maar dan is het programma al aardig vol.
Het afstellen heb ik door een monteur van Martin laten doen, dat was toen goed bevonden.
Nogmaals, ik ben erg blij met deze lichtopbrengst, hopelijk ook mijn medeweggebruikers, we zijn nu eenmaal veroordeeld tot elkaar zeg maar..
Ik had hiervoor white vision, de rechter per ongelijk in de haast niet helemaal goed erin gedaan, het lipje zat wel in de juiste positie maar het lampje blijkbaar toch een beetje scheef omhoog. Als ik op mijn werk aankom en achteruit draai, dan kon ik duidelijk de verblinding van de rechter zien in de weerspiegeling van de ramen van de kantoorkamers.
Nu is dat geheel weg, je ziet gewoon 2 heldere kijkers, meer niet eigenlijk.
Maar het heeft mijn aandacht, ik probeer nog wat mensen te polsen voor een testje..