Dag Bobby, bedankt voor de feedback, zeker goed dat je direct je bijdrage levert in deze discussie. Ik hoop dat je nog eens inlogt om de discussie verder te zetten, en dan liever publiek dan via pm's.
Ik heb nog eens op jullie site gekeken en heb wel de indruk dat het jullie intentie is om transparant te zijn (temperatuur meetgegevens gepubliceerd, veel informatie rondom het product etc) en ik moet ook wel zeggen dat de leds en het 'kastje' er van goede kwaliteit uitzien. Dat belooft al goeds t.o.v. veel rommel waar je direct aan kan zien dat het goedkoop gefabriceerd is. Het begint al bij Philips led chips waar elke Nederlander toch wel iets mee moet hebben... ook het kastje en kabelspulwat er aan vast zit ziet er degelijk uit. Goedkoop is duurkoop, in dit geval in de positieve zin van het woord terwijl het vaak andersom is.
Wel denk ik dat er in jouw reactie en in de mijne (en die van andere forumgebruikers) wordt gesproken over twee verschillende foto's. Jij schrijft over de foto waarop drie led verlichtingen naast elkaar gezet zijn. Die ziet er inderdaad netjes uit.
Ik reageerde op de eerste link (deze:
https://hilox.eu/h7-led-can-bus-kit-hilox) en dan de foto waarop halogeen en led verlichting boven elkaar staan en een rij auto's rechts en tegenover een huizenblok te zien is. Op deze foto lijkt het mij dat de belichting op die twee foto's niet hetzelfde is. Beter gezegd, de belichting op de led foto lijkt hoger, waardoor niet alleen de led lichtopbrenst feller lijkt, maar ook van de omgeving veel meer te zien is, wat niet alleen door de led verlichting kan komen (huizenblok beter verlicht; straatlantaarn die feller schijnt...) - te meer omdat je zelf schrijft dat jullie leds weinig strooilicht geven.
Kan lastig zijn om dat met een smartphone of automatische camera de belichting exact hetzelfde te krijgen, ik ben ook geen prof fotograaf, maar ik zou toch nog eens over die foto nadenken, want zoals je leest leidt het tot verdenkingen (en dus twijfels om je product te kopen) terwijl dat wellicht onterecht is.
Maar eh... stuur mij maar zo'n setje op en dan hou ik m'n kop wel dicht