mooi, weet je toev ook naar welk type ik moet zoeken en wellicht ook nog waar te halen ?
of word het een gevalletje brezan?
Ik heb er een tijdje terug een rits uit China laten komen (ebay.com).
Wordt experimenteren, want je hebt slechte en minder slechte ledjes.
Dit vertaald zich in de levensduur. Ik heb nu duurdere gekocht, deze gaan behoorlijk lang mee. Even foto van René geleend voor het resultaat :
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Heb ook deze zelfde plasgele lampjes vervangen door led. Gekocht bij de plaatselijke automaterialenzaak. zitten er nu 2 jaar in. Was mij vooral te doen om de (naar het schijnt) langere levensduur van LED. Toen ook alle andere kleine lampjes vervangen voor LED. Tot nu toe geen enkele defecte lamp meer gehad.
Kun je zo een H7 led erin doen?
Ofmoet je net als met xenon de nodige zaken aanpassen?
Wel canbus in ieder geval.
En let even op de maat (diameter) van het ledje.
Hij moet wel door de uitsparing kunnen.
Ik heb ze er dus in zitten, kan dus niet meer opmeten
De leds die ik eerst had waren te groot en zitten nu in mijn kentekenverlichting.
Iets van 'de ene hand wast de andere'.
Ik vind dat gele stadslicht ook niet mooi. Vooral naast de 4600K xenon branders.
Heb als tussenoplossing de blauwe variant van de 5W stadslicht lampjes van Philips erin gezet. Afrader! Net zo geel als standaard.
In dit geval gaat het over het gele stadslichtje, dat wordt vervangen door led. H7 en H4 zijn er wel in led maar dat werkt nog niet echt lekker. Gammele constructie met ventilatortje enz.