Die van witteveen gebruiken wij op het werk ook voor de campers. Werken perfect. Tot nu toe geen uitval gehad en een prima lichtbeeld. Helaas heb ik zelf meedraaiende xenon anders had ik ze ook gemonteerd.
Maar er staat geen prijs bij? Mag ik vragen wat jij er voor betaald hebt en hoe dat gemonteerd zit?
Ik weet niet of je het tegen mij had;)
Ik zou maandag even kunnen kijken wat ze mij kosten. (morgen BHV cursus) ik bestel ze alleen maar, dus weet niet precies hoe je ze monteert, maar ik weet wel dat je de ring (met 3 tanden /uitsteeksels) eerst zou kunnen monteren en daarna de lamp. Of gewoon zoals je een lamp normaal monteert dat kan natuurlijk ook.
De montage kon niet simpeler, de H7 halogeen lampen eruit, deze erin, de hoogte afstellen en klaar.
15 minuten, inclusief een kop koffie...
Het lichtbeeld is alsof je xenon lampen hebt.
De prijs? De rekening moet nog komen maar ik heb begrepen iets van 125 - 130 ex. BTW...
Nogmaals, weet het niet zeker.
Los daarvan, ik vind het elke euro waard...
De prijs? De rekening moet nog komen maar ik heb begrepen iets van 125 - 130 ex. BTW...
Nogmaals, weet het niet zeker.
Los daarvan, ik vind het elke euro waard...
125,- lijkt mij een beetje aan de hoge kant. Als ik het mij goed kan herinneren, dan zijn ze inkoop tussen de 50 en de 60 euro, dan een beetje marge. 100,- zou een mooie prijs moeten kunnen zijn.
Ik ben verbaasd over het feit dat het de rdw meneer zegt dat het mag... gaat tegen alle regelgeving in. Ik zou het zelf ook zeker graag willen, maar dat gedoe met er altijd uithalen voor een keuring is zo rottig ..