Ja, ik moet goed kijken waar die olie vandaan komt. Het is sowieso een lekkende pakking... Nu uitzoeken welke. En morgen eens rustig de gehele distributie bekijken... Maar de spanrol, daar schrok ik wel even van... De remschijven waren ook ver op, dus nieuwe komen morgen binnen inclusief blokjes. Alles goed schoongemaakt, en dan ben je wel even bezig, wat daar vanaf kwam...
VRAAG
Foto 4:
Ik moet die sensorbehuizing los halen om het spruitstuk los te krijgen. De kabel die vanuit de sensorbehuizing achter het mblok verdwijnt zorgt er voor dat ik de het inlaatspruitstuk niet los krijg. Echter zit de 2e bout op een haast onmogelijk plek. Hoe krijg ik die bout los zodat ik het spruitstuk verwijderen kan?
OPGEVALLEN:
Wat mij zoal opviel nu tijdens het klussen....
- draagarmen (rubbers zijn compleet useless)
- fuseekogels (ai..... Wat een staat)
- stabilisatorstangrubbers
- onderste motorsteun
Reparatie ergens voor de winter:
- schokdempers rondom
- versnellingsbakolie vernieuwen
Morgen weer verder. I love mijn nieuwe assteunen trouwens
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).