Enkele dagen geleden kreeg ik de melding dat de koelvloeistof leeg was. Onverwacht, want in een gesloten systeem verwacht je dat niet.
Omdat ik op dat moment meerdere storingen had, kon ik niet uitsluiten dat het ook met iets anders te maken had. Bijgevuld en eerst maar gelaten. Voor de zekerheid een nieuwe dop voor het reservoir besteld en geplaatst.
Gisteren toch wat druppels geconstateerd op de oprit. Ruimte gemaakt in de garage en verder op onderzoek uit gegaan. Van bovenaf ziet alles er goed en droog uit. Voor de zekerheid wat slangenklemmen aangedraaid maar dat was minimaal.
Auto opgekrikt en rechter voorwiel er af. Dan zie je al een hoop meer.
Zie foto's. Iemand enig idee waar het vandaan kan komen en/of hoe ik verder kan zoeken?
Zelf heb ik het idee dat dit is ontstaan nadat mijn garagist de dynamo (reinigen) en airocpomp (nieuwe plaatsen) er af heeft gehad. Zou hier een logisch verband in kunnen zitten?
Omdat ik op dat moment meerdere storingen had, kon ik niet uitsluiten dat het ook met iets anders te maken had. Bijgevuld en eerst maar gelaten. Voor de zekerheid een nieuwe dop voor het reservoir besteld en geplaatst.
Gisteren toch wat druppels geconstateerd op de oprit. Ruimte gemaakt in de garage en verder op onderzoek uit gegaan. Van bovenaf ziet alles er goed en droog uit. Voor de zekerheid wat slangenklemmen aangedraaid maar dat was minimaal.
Auto opgekrikt en rechter voorwiel er af. Dan zie je al een hoop meer.
Zie foto's. Iemand enig idee waar het vandaan kan komen en/of hoe ik verder kan zoeken?
Zelf heb ik het idee dat dit is ontstaan nadat mijn garagist de dynamo (reinigen) en airocpomp (nieuwe plaatsen) er af heeft gehad. Zou hier een logisch verband in kunnen zitten?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).